بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

بری الن و هریسون ولز

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
آرین صفابخش

نظرات  (۵)

من عاشق سریال فلشم                                              گرانت گاستین                                                         خوبه اسمتون رو بنویسید و نظر بدین عاشقشم

من عاشق سریال فلشم                                              گرانت گاستین                                                         خوبه اسمتون رو بنویسید و نظر بدین عاشقشم

  اسمم ترانست و باید بگم محشره هرکی فارسی بلده بخونه خوب من ایرانی ام و  اصولا در مالزی زندگی میکنم                                            

از نظر من هم سریال فلش بسیار بسیار بسیار عالی هست یا به عبارتی دیگه، خیلی محشره!!! فقط نمیدونم چرا دکتر ولز یا همون ضد فلش، با خود فلش مشکل داره

من سریال رو دوست دارم ولی درسته که دکتر ولز با فلش دشمنی داره ولی از جهتی بهش کمک هم میکنه انگار تو اینده با فلش یه رفاقتی داشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی