بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

بیوگرافی تام کاوانا ( هریسون ولز )

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

تام کاوانا (انگلیسی: Tom Cavanagh؛ زادهٔ ۲۶ اکتبر ۱۹۶۳) یک هنرپیشه اهل کانادا است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به یوگی خرسه اشاره کرد.

او با بازی در نقش هریسون ولز در سریال فلش به شهرت رسید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
آرین صفابخش

نظرات  (۱۲)

واییییییییی چقد نازه قیافش همین الان دارم فیلم فلش رو نگا میکنم عاشقش شدم....

ینیییی عااااشقشمممم..حتی از الیور کویینم بیشتر دوسش دارم..دیه ببینین چیه...به غیر از قیفه ی گوگولیه خبیثش، عااشق شخصیتشم
اون گوگولی رو خوب اومدی :)

واقعا با جذبه.خیلی باهاش حال میکنم
۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۳۴ ولف انیشتاین
واقعا از نظر من شخیت اصلی فلش دکتر ولزه با این که بعدا مشخص میشه که مادر بری رو کشته ولی بازم از نظر من جذاب ترین شخص این سریاله 
منم همین نظرو دارم واقعا شخصیتش با جذبه و دوست داشتنیه اگه نبود اصلا سریال ناقص بود
به نظر من تام کاوانا تنها کسیه که میتونه نقش دکتر هریسون ولز رو به خوبی بازی کنه . چهره مهربان و در عین حال خبیسش و بازیگری فوق العاده  واقعا در این فیلم معرکه بود 
تام کاوانا واقعا هم خوش قیافس هم با جذبه هست هم گوگولی هم بازیگر معرکه ای هست واقعا لاوش دارم

عالی قیافه خیلییییییی جوابی داره من کا یکی از بهترین ترفدارشم عالیم بازی میکنه

سلام فوق العاده اس.

 

بعترین شخصیتی ک  عاشقشم

من خودمم ازش خوشم میاد ولی با ساویتار حال میکنم چون هریسونم ولز مرده بود این ایوارت ساوونه که فیصه هریسونو دزدیده اما خوشم میاد عوضیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی