بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

توضیحاتی درباره هانتر زولومون و جی گریک

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ
سلام میکنیم به شما همراهان همیشگی
می خوایم با این پست ابهماتی در مورد (جی گریک اصلی) در دنیای DC بگیم:
با ما همراه باشید :
بعضیا میان می پرسن که با دیدن قسمت 18 که فهمیدیم شخص اصلی زوم، جی گریک نیس و هانتر زولومونه و اسم( جی گریک) ساخته ذهن هانتر هست ، پس جی گریکی که توی کمیک هاست کیه؟؟

نام اصلی:Jason Peter Garrick
جی گریک: او که یک دانشجو در سال ۱۹۳۸ بود. در آزمایشگاه بر اثر استنشاق بخار آب سنگین به خواب می‌رود و هنگام بیدار شدن متوجه می‌شود که می‌تواند با سرعت زیاد بدود و به سرعت عکس العمل نشان دهد. او پس از یک دوره کوتاه در تیم فوتبال بودن، تصمیم گرفت به جنگ با جنایات برود. به همین دلیل لباسی قرمز با نقش صاعقه و یک کلاه فلزی پوشید و با چنین ظاهری کارش را ادامه داد. او بدون استفاده از هر گونه ماسکی خودش ناشناس می‌کرده است. هنگام عکس برداری‌ها و در جمع‌های عمومی با لرزش سریع صورت خود، باعث می‌شد که تمام عکس‌هایی که از او گرفته می‌شود، تار بیفتد.
خب فکر کنم تقریبا 90 درصد جوابتون رو گرفتید.
اینجا شخصیت جی گریک تحریف شده و از اون به عنوان شخصیت خیالی دشمنون (زوم) گفته شده  ولی تاکید می کنیم شخصیتی با اسم جی گریک در دنیای اسپیدستر ها هست و یکی از متحدان فلش و کید فلشه ولی اما در سریال شخصیتی واهی داره.
پس با خوندن این مطلب میفهمیم جی گریک زمین 1 و 2 نداریم و باید بگیم هانتر زولومون زمین 1(انسان معمولی)و هانتر زولومون زمین 2(زوم) داریم.
تمامی این مطلب ایجاد شده توسط کانال flash_arrow@ هست کپی بدون ذکر منبع شرعا حرام است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی