بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

جزئیات آیریسِ زمین 2 در فصل 2 سریال فلش

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

کندیس پتن (Candice Patton ) بازیگر نقش آیریس جدیداً در مصاحبه ای، نقش جدیدیش یعنی آیریس زمین 2 را توصیف می کند و به ما اطلاعاتی راجع به این کاراکتر می دهد. درا دامه با مصاحبه کامل همراه ما باشید.

جزئیات آیریسِ زمین 2 در فصل 2 سریال The Flash فاش شد

;knds: "همزاد آیریس در زمین 2، بهتون می گم که او خیلی زیاد شبیه پدرش در زمین 1 هست، خیلی قوی، در زمین 1 به اندازه آیریس از نظر احساسی آسیب پذیر نیست. این خیلی خوب هست. آیریس زمین 1 خیلی قوی هست، اما من بهتون می گم که آیریس زمین 2 خیلی زیاد خشن هست."
کندیس هم چنین همه چیز رو در باره این سوال که طرفداران میتونن منتظر چی باشند زمانی که بری با آیریس در جهانی متناوب روبه رو میشه توضیح میده: "اونا همدیگر رو می شناسند! [میخندد] برای من خیلی سخته که بخوام به این سوال جواب بدم، اما خواهم گفت که بری چقدر خوب هست، آیریس و جو، از آنچه که میتونم فرض کنم و بگم فقط به خاطر بودن در سریال هست که، اونا باهم رابطه ای دارند که خیلی اساسی بوده و از زمان و زمین فراتر هست و هرجوری هست اونها همیشه به نظر میرسه همدیگه رو در هر بازه زمانی ای و در هر جهانی پیدا میکنن. [میخندد] اونا همدیگه رو میشناسند!اونا به کافی شاپ های یکسانی میرن."
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی