بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

حمایت گرانت گاستین از ازرا میلر برای نقش فلش

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ
گرانت گاستین (Grant Gustin) کاملا ازرا میلر (Ezra Miller) رو به عنوان بری آلن در فیلم فلش حمایت میکنه! در فیلم سینمایی فلش (The Flash) که برای سال 2018 میلادی تنظیم شده است، نقش بری آلن را ازرا میلر ایفا خواهد کرد.

حمایت گرانت گاستین از ازرا میلر برای نقش فلش در فیلم The Flash 2018

صدای گرنت گاستین هر هفته در سریال فلش شبکه سی دبلیو (CW) شنیده میشه که به طور قاطعی توضیح میده ، " اسم من بری آلن هست ..." اما بازیگر این نقش حامی دیگران هست تا اونها هم شانس این رو داشته بانشد تا رگه های قرمز و سرعت فوق العاده زیاد رو  درون بدنشون داشته باشند .
او در پستی در توییتر نوشت: "من کاملاً از ازرا میلر به عنوان بری آلن و فلش درسمت ویژگی های دی سی حمایت میکنم."
بنابراین چرا او مجبور بود بیاد و در هر صورت همچین حرف هایی رو بزنه؟ خب، مردم در اینترنت می نوشتند که او فکر کرد باید در فیلم فلش باشه. او چندتا از توییت های طرفداران رو که میگن "اونها از دیدن من در فیلم لذت میبرند" خوشش اومد. او به طور ویژه ای از هرکسی که داشت "ارزا رو میترسوند و شرمنده میکرد" هم اجتناب کرد.
او نوشت: "باید دوست میداشتم که نقش بری آلن رو در فیلم بازی کنم؟ البته. من عاشق این شخصیت هستم و این شخصیت زندگیم رو تغییر داده و فیلم بازی کردن و در سریال کار کردن در تلویزیون چیزی هست که امیدوارم به اندازه کافی خوش شانس باشم تا بتونم برای بقیه عمرم در اون کار کنم آهای، توییتر. حرف گذاشتن توی دهن منو تموم کن. متنفرم از اینکه احساس نیاز کردم تا این کار رو انجام بدم ، اما لطفا اگه میشه اینو بخونید."
صحبت های بری تموم شد، بله، البته اون دوست داره که در هر صورت بری آلن باشه ، نه اون هیچ کینه ای رو به خاطر این به دل نمیگیره.او شروع کرد: "اینقدر حرف توی دهن من نذارید" ، و اینجوری به پایان رسوند"همه آرامش پیدا میکنن و خوب میشن".خلاصه که همه چیز به خوبی پیش میره.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
آرین صفابخش

نظرات  (۵)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۸ رسانه بلندآوا
رسانه بلندآوا

http://bolandava.ir/post/712
کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .

نقش بری آلن و فلش رو فقط باید گرانت گاستین بازی بکنه من از ازرا میلر که تو جانوران شگفت انگیز بازی می کنه بدم میاد تازه گراتن خوتیپ تر هم هست

معلومه گرانت گاستین بهتره 😢😢

خواهش می کنم گرانت گاستین نقش فلش رو بازی کنه 😭😭😭😭😭😭😔😔😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

۳۰ تیر ۰۲ ، ۱۰:۳۰ ارمین وحید

قشنگ نقش گرانت گاستین بهتر از ارزا میلر است چون گرانت گاستین خوشتیپ تر از ارزا میلر است و هیکلش به ابر قهرمان ها می خورد و بهتر بازی می کند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی