بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

نگاهی به فصل ۲ سریال Legends of Tomorrow

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ
نگاهی به فصل 2 سریال Legends of Tomorrow

قبلاً اخباری را درمورد تعداد فصل های این سریال افسانه های فردا (Legends of Tomorrow) و همچنین روند ادامه فصل ها را در سایت منتشر نمودیم که مشخص میکرد این سریال بر حول شخصیت ها نیست، بلکه بر حول سفر در زمان است. در ادامه با اخبار جدیدتر همراه ما باشید تا نگاهی به فصل ۲ سریال Legends of Tomorrow بیاندازیم.

نگاهی به فصل ۲ سریال Legends of Tomorrow

به لطف سفر در زمان و کاراکتر “ریپ هانتر” که یکی از اربابان زمان است، این سریال انعطاف بالایی را در انتخاب بازیگران دارد و این احتمال وجود دارد تا بعد از این فصل، قهرمانان ما زمان خاصی از اینده را نجات داده و به خانه های خود بازگردند، اما ریپ هانتر با جمع اوری افرادی دیگر قصد داشته باشد تا اتفاقات زمان دیگری را تغییر دهد. این یعنی اینکه شاید مدام در هر فصل بازیگران این سریال دچار تغییر شوند، چرا که سریال بر اساس شخصیت ها بنا نشده، بلکه بر اسا سفر در زمان بنا شده است.

اما مارک گوگنهیم (Marc Guggenheim) اظهار نمود: “‌اصل موضوع این سریال برای سفر در زمان است و ما میتونیم در فصل آینده از قابلیت سفر در زمانِ بری الن (‌بازیگر سریال فلش) استفاده کنیم و اون رو در سریال جای بدهیم.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی