بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

گمانه زنی های گرانت گاستین درورد هویت Zoom

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

گرانت گاستین (Grant Gustin) درباره اینکه چنانچه زوم (Zoom) زمین 2 بری آلن شیطانی باشه نظر ها  و گمانه زنی هایی رو ارائه می کنه. این روز ها همه مخاطبین منتظر هستند تا هویت کاراکتر شیطانی زوم فاش شود اما گرانت گاستین نظراتی دارد. با ما باشید.
گمانه زنی های گرانت گاستین درورد هویت کاراکتر Zoom در فصل 2 سریال The Flash
گرانت گاستین: "از بعضی نقطه نظرات این فصل، خواهیم شناخت که زوم چه کسی هست، تندرو (Speedster) زننده زمین 2، هست. طرفداران باید با احتمالات بی شماری برای هویتش رو به رو شوند و یه عقیده اینه که زوم نسخه شیطانی از بری آلن هست."
ستاره سریال، گرانت گاستین، به  IGN  گفت: "فکر نمیکنم قرار باشه بری شیطانی باشه" .اما واقعاً داشتم به صورت اولیه این ایده رو ایجاد میکردم، مثل، ’چقدر این میتونه جالب باشه، خیلی باحال میشه! من فقط به طرز خودخواهانه ای میخواستم که نقش یه شرور رو بازی کنم. من واقعاً نمیدونستم که اون چه کسی هست تا دیشب. نپرسیده بودم. سال گذشته به سبک های زیادی سوال پرسیدم. جس [L. Martin] دوست داره هر چقدر ممکنه کمتر بدونه و من یه جورایی امسال میخوام همین مسیر رو پیش بگیرم، به همین دلیل وقتی متن سریال رو میبینم شگفت زده ام و زمانی که این نقش رو بازی میکنم بقیه رو متعجب میکنم. من نپرسیدم که زوم چه کسی بود. نمیخواستم بدونم، اما [جرج] برلانتی دیشب تلفن زد تا خودمو برسونم و درمورد قسمت ها صحبت کنیم و این قضایا بیرون اومد و اون همه اون داستان رو برای من از بین برد و اینکه چطوری قراره باز بشه و چه اتفاقی قراره بیفته. به همین دلیل من الان کامل در جریان داستان هستم. به طور واضحی، قرار نیست که بهتون بگم! [با خنده] گره ها و تغییر جهت های زیادی وجود داره که با این مسئله درگیر شده و اوج شخصیت هایی که به این متصل شده. سال گذشته اینو راجع به ثاون (Thawne)  گفتم. حتی اگه فکر میکنین که میدونین، قسمت هایی قراره از این وجود داشته باشه که هیچکسی قرار نیست حدس بزنه دقیقاً که چه چیزی پیش میاد."
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
آرین صفابخش

نظرات  (۱)

فاک سایتتون مسخره بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی