بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

نظریه جدیدی درمورد اینکه هنری آلن / پدر بری آلن (Henry Allen) با زوم در ارتباط است منتشر شده است. حتی برخی از منتقدین وی را خود زوم دانسته اند! یا حداقل همزاد هنری شاید خود زوم باشد! اما واقعاً اینجا چه خبر است؟ در ادامه با اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

آیا هنری آلن با زوم در فصل 2 فلش در ارتباط است؟

در قسمت آغازین فصل 2 The Flash، هنری آلن نهایتاً از اتهام به قتل همسرش تبرئه و از زندان آزاد شد. مادر بری مطمئناً توسط ایبارد ثان (Eobard Thawne) کشته شده است، آدم پیچیده ای از آینده که نقطه مقابل فلش است و حالا در گذشته گیر کرده و خود را به جای هریسون ولز (Harrison Wells) جا زده است.

به خاطر آزادی هنری، بری و گروه برای او یک جشن خوش آمد گویی گرفتند که همین به او فرصت در رفتن، در اولین فرصت را داد. دلیل هنری قبل از پایان سکانس این بود که بری "دو پدر در زندگی اش نیاز ندارد" وقتی می بیند که چگونه جو وست (Joe West) دارد این نقش  را ایفا می کند. این بهانه برای خیلی از طرفداران آبکی به نطر می آید، چرا که اگر او واقعاً حقیقت را گفته است پس دارد بذری روی هویت مخفی خود می پاشد.

چند فسمت بعدتر وقتی که هنری در نهایت به زندگی بری بر می گردد، اینگونه به او توضیح می دهد که در طول غیبتش به ماهیگیری مشغول بوده که دوباره این قصه باعث شده که تماشاگران ابروی خودشان را به نشانه ی تعجب بالا ببرند چرا که در طول آن زمان او ظاهراً به هیچ وجه در دسترس نبود. شاید او داشته از این فرصت بدست آمده استفاده می کرده است؛ یک لباس سیاه پوشیده و چند تندرو (Speedster) را از دور خاج می کرده! "رفتن به ماهیگیری" معمولاً از آن بهانه های شاخدار پشت تلفنی است که بری آنقدر ساده لوح بوده است که آن را از پدرش بپذیرد ..... حالا اگر واقعاً پدر او باشد. این دلایل باعث شده است که ما به هویت هنری آلن شک کنیم. تا انجایی که در این سریال مشاهده کردیم، افراد خیلی محبوب هم می توانند رازهای تاریکی داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی