بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

اسپویل قسمت 16 فصل 2 سریال The Flash

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ
اسپویل قسمت 16 فصل دوم سریال فلش 
که یک اسپیدستر دیگه وارد سریال میشه

کاراکتر Trajectory به فصل دوم سریال فلش می آید
 
در این فصل از سریال Flash شاهد این بودیم که تک تک تندرو هایی "Speedster" که در کمیک بوک هستند , از جمله Zoom , Jay Garrick , Wally West و Hunter Zolomon ( نسخه جی گریک در زمین 1. در پست بعدی توضیحات کامل داده خواهد شد.) وارد سریال شدند. اما این بار عوامل سریال قصد دارند که اولین اسپیدستر شهر رو معرفی کنند.
این کاراکتر Eliza Harmon نام دارد ولی به اسمه  Trajectory شناخته میشود و توسط Allison Paige بازی خواهد شد.توضیحات حضورش در قسمت 16 فصل 2 سریال :
وارد شهر میشه و بالاترین حد هرج و مرج رو به نمایش میذازه.  بری "فلش" هرجه زود تر باید بفهمه که چه کسی پشت و باعث این کارهاست و چه چیزی اون رو این قدر تشنه سرعت و خرابکاری میکنه.
اما توضیحات این شخصیت در کمیک بوک : ( توجه کنید که ممکنه هیچ یک از این اتقاق ها در سریال نیافته چون خیلی از قسمت های سریال با کلیت کمیک بوک فرق داره 
بازیگر " Eliza Harmon ارزوی بدست اوردن سرعت فوق العاده را داشت و توسط شخصیت Lex Luthor برای انجام ازمایشاتی انتخاب میشه. ( پروژه ای که در ان به انسان های معمولی قدرت های غیر معمول داده میشه و ان ها را تبدیل به فرا انسان میکنند.
اون سرعتی که ارزو داشت رو بدست میاره اما اون برای حرکت در سرعت معمولی خودش به یک داروی مخصوص به نام Sharp نیاز داشت. این شخصیت تیم Lex  ( تیمی که فرا انسان های تولید شده در ان وجود دارند ) رو ترک میکنه هرچند اون دوباره به تیم بازگشت ولی Lex در یک نبرد سرعت Eliza رو میگیره و اون رو میکشه.
@flash_arrow
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
آرین صفابخش

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۰۰ ، ۰۷:۱۹ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال فلش The Flash با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

سریال فلش با کیفیت 480p , 720p , 1080p

 قسمت آخر فصل هفتم اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی