بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow


هر اتفاقی که توی قسمت 11 اتفاق افتاده
فلش معکوس گفت بالاخره اسمتو پیدا میکنم و میکشمت قبلا شده بود
قسمت آخر فصل قبل
توصیه میکنم پنج دقیقه اولشو رو ببین که فلش معکوس رو زندانی کردن و ازش سوال میپرسه

فلش معکوس :
بالاخره اسمتو فهمیدم برگشتم از آینده کودکیتو بکشم تا از صحنه روزگار محوت کنم ولی توم تو آینده با اومدی به گذشته و خود بچیگتو بردی منم عصبانی بودم و گفتم با خودم  چجوری میشه یه اتفاق دردناک بزارم توی زندگیت و مادرتو کشتم  ولی موقع برگشتن کلید برگشت رو از دست دادم.
و موندگار شدم ، دوباره از اول تو رو تبدیل کردم به فلش و و و...
همه این دیالوگ ها توی قسمت آخر فصل قبل..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی