بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow


رابی امل (Robbie Amell) یه اسپویلر بزرگی رو از سریال فلش فاش کرد!
در طول حاشیه ای در جشنواره طرفداران قهرمانان و شرور ها در نیوجرسی در آخر هفته ، در محدوده معین زمانی که ستاره مهمان سریال فلش رابی امل Robbie Amell صحبت هایی داشت که به نظر میاد یه اسپویلر خیلی بزرگ باشه.
برای اونایی که به یاد نمی آورند شخصیتش رو – رونی ریموند (Ronnie Raymond) – که در اولین قسمت فصل 2 سریال فلش درگذشت، اما بتازگی شبکه سی دبلیو تایید کرده که یه شیطان رو ، در زمین 2 از رونی به عنوان طوفان مرگبار (Deathstorm) که در قسمت های بعدی خواهیم دید. خواهد ساخت. Deathstorm نام کاراکتر وی می باشد.
رابی امل در حاشیه فلش در جشنواره طرفداران قهرمانان و شرور ها در نیوجرسی گفت: "در قسمت 13، پس در دو یا سه هفته آینده، من رو در نقش (Deathstorm) خواهید دید و Caitlin در نقش قاتل سرما (Killer Frost) بازی خواهد کرد.  .به همین خاطر من برمیگردم ، و یه مجموعه منظم رو بتصویر میکشم.پس قضیه اینه، احتمالا به خاطر گفتن این توی دردسر میوفتم".
البته ، به طور کلی وانمود شده که این قسمت درواقع در زمین-2 اتفاق میوفته، پس سوالی که پیش میاد اینه که آیا این یه مجموعه "واقعی" منظم خواهد بود یا آیا او بازیگری رو خواهد کشت؟ البته، اون میتونه هریسون ولز (Harrison Wells) رو بکشه – اما این یه حرکت نادر میشه، چون گمانه زده میشه که Deathstorm  و Killer Frost در اتحاد با زوم هستند، که در حال حاضر داره از ولز برای اهداف شخصی اش  استفاده میکنه.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی