بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

استفن آمل در مورد نامزدی فلیسیتی در Arrow گفت
"استیون آمل گفت: "وقتی که الیور و فلیسیتی نامزدیشان را (و نجات فلیسیتی از یک حمله تروریستی) جشن گرفتند انتظار ندارم همه چیز به آرومی پیش بره."
ما چهارشنبه اشاره کردیم که باوجود این که  الیور در این قسمت حلقه نامزدی رو به فلیسیتی داد اما در فلش فوروارد دیدیم فلیسیتی تا 4 ماه آینده اونو دستش نکرد.!!!!
استیون آمل در کنار هم بازی خود، جان برومن در پنل قهرمانان و خائنان این هفته نیوجرسی در صحبت هایش در مورد این صحنه صادف بود و بی پرده سخن گفت.
او گفت: "حقیقت اینه که فلیسیتی حلقه اش رو در این صحنه فلش فوروارد دست نکرده و این یه اشتباه سهوی نیست.  من احتمالاً دارم داستانو لو میدم." که خیلی به جوابی که  وندی مریکل ،عامل اجرایی این برنامه، در پرسش از این اتفاق سر و نخ هایی داده بود.
اتفاقات همشون برای بانوی پیشرو کماندار سبز  بدک نیست.برومن فقط گفت اگر او میتوانست شخصیت دیگری علاوه بر مالکوم داشته باشد ، آن شخصیت فلیسیتی بود ."اون شوخ و پرانرژیه. به عنوان مالکوم دوست دارم نگاهش کنم، چون طوری به من نگاه میکنه (فلیسیتی) انگار میخواد بگه اگه میتونستم میکشتمت " و  با نگاه معناداری به آمل گفت: نه به خاطر اون .... نه به دلایل دیگه"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی