بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

همانطور که در هفته های گذشته مشاهده نمودیم، الیور کویین با فلیسیتی صادق نبود و راز و رمز های خود را بدور از وی نگه داشت. در این نمایش مخاطبین دریافتند که هر کار زیر زیرکانه ای بدون عواقب نخواهد بود. در ادامه جزئیات بیشتر را دنبال کنید.

عواقب دروغ الیور به فلیسیتی در فصل چهارم سریال Arrow

این مطمئناً قرار است اوجی در میانه ی این فصل باشد. برای قوس رابطه ی الیور و فلیسیتی در این فصل، این مسئله که الیور دارد این را از او حفظ می کند و حقیقیت این است که ما با این سریال چه کرده ایم، اگر رازی درمیان باشد قرار است که فاش شود و عواقبی جدی هم داشته باشد.
وندی مریکل (Wendy Mericle) هم در اینباره افزود: ما واقعاً درباره ی این قضیه چقدر مشائل را تغییر خواهد داد هیجان زده ایم و همین طور اینکه چگونه خطر ها تشدید خواهد شد و پیچش هایی در رابطه ی آن دو بوجود خواهد آمد. تا الآن این فصل اوضاع بسیار آرام بوده. حقیقت این است که واقعاً قرار است مین گزاری کنیم و سقوط هایی برای هردوی آن ها وجود خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی