بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

بازیگر دیوید رمزی (David Ramsey) کسی که کاراکتر جان دیگل رو در سریال پیکان (Arrow) به تصویر می کشه، درمورد اینکه چه کسی داخل قبر فلش فورواردی که در قسمت اول فصل چهارم مشاهده کردیم گمانه زنی هایی رو انجام میده! در ادامه با گمانه زنی های هوشمندانه دیوید رمزی در این مورد همراه ما باشید.

گمانه زنی های David Ramsey درمورد قبرِ فلش فوروارد قسمت 1 فصل چهارم Arrow

دیوید رمزی گفت: "من از عوامل خواستم تا بهم بگن چه کسی داخل قبره! بهشون گفتم آیا اون کاراکتر من، جان دیگل هستش؟ اما واقعاً اونا بهم چیزی نگفتن".

دیوید در ادامه اضافه کرد که اون فرد می تونه دیگل، لورل، تیا، فلیسیتی و یا چند زن از گذشته الیور باشه. اماوی در ادامه گمانه زنی هایی رو با اطلاعاتی که داشت انجام داد و چند کاراکتر رو بعید دونست: "من فکر نمی کنم اون فلیسیتی باشه، چون اگه اون فلیسیتی یا تیا بود، حتی مطمعین نبودم که الیور کویین (از شدت ناراحتی) می تونست حرف بزنه یا نه و باید بیشتر از اینا ناراحت می بود، توی اون فلش فوروارد الیور فقط شکسته بود" همچنین دیوید گفت: "اگه تیا بمیره، دیگه از خانواده کویین ها فقط الیور می مونه".
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی