بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

یه پست جالب و خوندنی برا کسایی که گیج شدن

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

لطفا کسایی که برخی ابهامات رو در مورد فلش معکوس میخوان بدونن رو اینجا بخونن این بخش مربوط به سریال The Flash مخصوص قسمت 11 و مربوط به ️Reverse Flash هست.

خب شاید بعد دیدن قسمت 11 خیلی ها گیج شدن در مورد فلش معکوس!! خب بهتون حق میدیم و می خوایم شمارو از گمراهی در بیاریم.

چرا فلش معکوس فلش رو نمیشناخت؟

جواب: چون اون فلش معکوس قبل مرده اونی که میشناخت همه رو و ولی باز زنده شده (ریسیت شده) هیچی نمی دونه داره باز دنبال فلش میگرده.

این اتفاق ها میشه به این طور که اون چه در فصل یک اتفاق افتاد که فلش معکوس چجوری هریسون ولز رو پیدا مرد چجوری با سیسکو کیتلین استار لبز آشنا شد.

منشاش اینجاس که دوباره از اول داره سر میگیره اخرش هم گفت بالاخره میشماسمت و میکشمت و میشناسه میره سر بخت بچگیش که بکشدش ولی نمی تونه بجاش مادرشو می کشه یعنی این اتفاقات قبل از فصل یکی که نداریم افتاده.

چرا Reverse Flash از بری شکست خورد در حالی که قویه؟

جواب :چون اون فلش معکوس هنوز داره خودشو تازه بازسازی میکنه تازه داره قدرت میگیره

جمع بندی:

شاید درکش سخته ولی قسمت 11 اون چه که باعث شده فلش معکوس همه رو بشناسه بیاد خودشو هریسون ولز جا بزنه رو به نمایش گذاشت. خود هریسون ولز آخر این قسمت به بری گفت: بری, ثاون (فلش معکوس)  در مورد تو میدونه اینجا و در این زمان اینجا جاییه که از وجود شماها با خبر میشه، از وجود همتون اینحاست که از وجود آزمایشگاه استار با خبر میشه و این که چی از من (هریسون ولز زمین ۱) و هیچ جوره نمیشه کاریش کرد و اتفاق نمی افته و هیچ کاری نمی تونی در این مورد بکنی.

و این جوریه که برمیگرده میره جلد هریسون ولز و و و و.......
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۸
آرین صفابخش

نظرات  (۱)

از این لینک دنبالم کن :)
http://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=dlsooft.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی