بروز ترین وبلاگ اخبار و دانلود سریال های Flash و Arrow

2 اشتباه بزرگی که سریال Arrow مرتکب شد

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ

در ادامه مروری خواهیم داشت بر انتقاداتاتی که این روزها مخاطبین و منتقدین از جمله تیم خود HiDiaries بر این سریال دارد. 2 اشتباهی که قابل انکار نیست! شاید این سه مورد در اول اشتباه نبوده اند اما کم کم به نتیجه ای بر عکس را منعکس کرده اند. در ادامه با ما باشید.

2 اشتباه بزرگی که سریال Arrow مرتکب شد

1- منعطف شدن کاراکتر اصلی داستان. کاراکتر اصلی سریال، که تمامی وجهه های سریال با وی شروع شد رفته رفته منعطف و احساساتی شد. باید اعتراف کرد این روزها، یک قهرمان که خود را برای دیگران فدا می کند، انسان دوست و نیکوکار است، بسیار کلیشه ای و تکراری شده است. اما بازهم مخاطبین سریال پیکان تا انتهای فصل دوم و اواسط فصل سوم، بر ویژگی بی رحمی و عدم وجود احساسات در قهرمان اصلی سریال، تکیه زده بودند که از فصل سوم رفته رفته این ویژگی خاص هم از کاراکتر و قهرمان اصلی سریال گرفته شد که باعث افت هیجانات و مخاطبین این سریال شد. باید گفت که مخاطبین سریال پیکان، همان الیوری را می خواهند که از جزیره بتازگی به استارلینگ سیتی بازگشته بود. در این فصل شاهد بودیم که کماندار ما طی مبارزات ساده حتی با افراد نطامی شکست خورد.

2- افزایش تعداد قهرمانان سریال. قهرمان و کاراکتر اصلی در حال حاضر (در فصل چهارم) نقش کمتری از یک کاراکتری دارد که در فصل های بعد وارد سریال شده است. شاید این موضوع صحیح باشد که پیکان درحال حاضر یک تیم است، اما افزایش کاراکترهایی که توانایی هایشان از قهرمان اصلی بیشتر باشد بی شک افت هیجان و مخاطب را به دنبال خواهد داشت. بیشتر مخاطبین ترجیح میدهند تا همان کمانداری را ببینند که غیر قابل شکست و تنها با مشکلات مواجه می شد و بر آنها غلبه می کرد. بله همان تیم 3 نفره (الیور فلیسیتی و جان دیگل).


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
آرین صفابخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی